Jest to dobrze przetestowane i drogie narzędzie do doskonalenia SEO.
SEMrush to dobrze znane narzędzie, które umożliwia użytkownikom poprawę ich SEO, płatnego ruchu, mediów społecznościowych i treści. Oferuje serię metryk, których użytkownicy mogą użyć do poprawy swoich kampanii marketingowych w sieci. Użytkownicy są w stanie analizować dostarczone dane i wyciągać własne wnioski, ale narzędzia oferowane przez SEMrush dają również użytkownikom świeże pomysły i sugestie.
Jak dużo danych używasz, zależy od Ciebie
SEMrush dostarcza informacji na podstawie zbieranych metryk i oferuje sugestie dotyczące kolejnych działań. Podobnie jak przy korzystaniu z narzędzia do sprawdzania pisowni i gramatyki, musisz wybrać, które sugestie są poprawne, a które nie. Oferuje audyty techniczne SEO (optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych) Twojej witryny, wraz z takimi funkcjami jak śledzenie pozycji w Google i pomysły na zdobycie większej liczby odwiedzin z Google. Oferuje również dane dotyczące Twoich konkurentów oraz pozwala na sprawdzenie, jak dobrze radzi sobie Twoja kampania off-page dzięki audytom i analizom backlinków.
Robi więcej niż tylko SEO
Jasno kolorowe wykresy i grafiki w panelu SEMrush pomogą Ci zrozumieć Twoje aktualne dane SEO, bez nudzenia lub zaciemniania. Jednakże, jeśli korzystasz z dużej sieci reklamowej dla partnerów, możesz także śledzić wydajność swojego płatnego ruchu. Możesz również wprowadzić dane swojego profilu w mediach społecznościowych do narzędzia i zobaczyć wizualizacje, jak dobrze radzi sobie Twoja zawartość w mediach społecznościowych. Ponadto, narzędzie dostarcza Ci danych i sugestii dotyczących Twojej zawartości internetowej. To przydatne i dobrze przetestowane narzędzie dla webmasterów, którzy chcą poprawić swoją ruchliwość w Internecie.